اجاره فیش حقوقی (قرار کفالت)

  امتیاز (5/5)  
0 / 5

Your page rank:

تامین فیش حقوقی یا قرار کفالت جهت ارائه به دادسرا ، دادگاه و مراجع قضایی و بانک ها بمنظور آزادی زندانی و متهم و یا اخذ وام ظرف مدت 72 ساعت کاری توسط تیم ایران سند انجام میشود ، تامین و اجاره فیش حقوقی توسط کارشناسان حقوقی این مجموعه در سریعترین زمان ممکن انجام میشپذیرد.

خدمات اجاره فیش حقوقی توسط تیم حقوقی

گروه تخصصی ایران سند ضمن تامین انواع قرار وثیقه میتواند قرارهای کفالت را با اجاره فیش حقوقی تامین نماید ، این مجموعه توانایی آنرا داشته که فیش های حقوقی از 20 میلیون تومان تا 500 میلیون تومان را درکمترین زمان ممکن تامین و تودیع نماید ، وکلای حقوقی مجموعه ایران سند میتوانند ضمن پذیرش وکالت شما کلیه فرایند مرتبط با کاهش قرارهای صادره متهم در مراجع قضایی را پیگیری و انجام دهند.

نحوه اجاره فیش حقوقی

بمنظور تامین قرار کفالت و فیش حقوقی میتوانید با تیم ایران سند و کارشناسان این مجموعه همه روزه از ساعت 8 صبح لغایت 20:00 شب در ارتباط باشید ، کلیه فرایند مشاوره و استعلام هزینه های اجاره فیش حقوقی بصورت رایگان توسط کارشناسان این مجموعه اعلام میشوند.

هزینه اجاره فیش حقوقی (کفالت)

مطور معمول اجاره فیش حقوقی یا همان قرار کفالت بصورت 6 ماهه و یا 1 یاله انجام میشود و هزینه آ« در بدو قرارداد میبایست توسط شخص اجاره کننده به فیش گذار پرداخت شود . در اینصورت فیش گذار میتواند برای مدت تعیین شده ضمانت شما را نزد مقام قضایی انجام دهد.

سوالات متداول درباره اجاره فیش حقوقی

در این بخش سوالات متداول در زمینه اجاره و تودیع قرار کفالت و فیش حقوقی ذکر و به آنها پاسخ داده شده است ، شما همچنین میتوانید بمنظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در وب سایت ایران سند تماس بگیرید و سوالات خود را با تیم ما مطرح نمایید.

هزینه اجاره فیش حقوقی برای مدت یک سال  جهت تودیع در مراجع با توجه به مبلغ کفالت متغییر بوده و این هزینه بین 8 الی 14 درصد میزان کفالت میباشد.

بمنظور اجاره فیش حقوقی برای تودیع به مراجع قضایی ، خانواده متهم باید حاضر باشند ضمانت او را توسط چک و سفته نزد فیش گذار انجام دهند.

مدت زمان تودیع فیش حقوقی با توجه به میزان از 2 الی 4 روز متغییر است .

4 پاسخ

  1. سلام – من برای شوهرم دو تا فیش حقوقی لازم دارم – قاضی پرونده گفته حتما باید کارمند دسمی باشند و حقوقشون حداقل 10 تومن باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *